Тупичівська громада
Офіційний сайт
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Оголошення про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади начальника Служби у справах дітей виконавчого комітету Тупичівської сільської ради

Дата: 07.05.2020 09:11
Кількість переглядів: 1712

07.05.2020

  Відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про державну службу», «Про органи і служби у справах дітей та спеціальні установи для дітей», «Про запобігання корупції»,  Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців, затвердженого  постановою Кабінету Міністрів України від 15 лютого 2002 року № 169, розпорядження сільського голови від 6 травня 2020 року № 36 «Про оголошення конкурсу на заміщення вакантної  посади начальника Служби у справах дітей» оголошується конкурс на заміщення вакантної посади начальника Служби у справах дітей виконавчого комітету Тупичівської сільської ради.

Умови конкурсу:

Загальні умови:

   Начальник здійснює керівництво Службою у справах дітей, на яку покладено виконання завдань та функцій згідно Положення (посилання на Положення про Службу у справах дітей, що затверджено рішенням двадцять п’ятої сесії сьомого скликання Тупичівської сільської ради від 15 квітня 2020 року: https://tupychiv-rada.gov.ua/docs/368809/

   Умови оплати праці: Посадовий оклад відповідно до штатного розпису служби у справах дітей - 6300,00 грн., надбавка за вислугу років (за наявності відповідного стажу), надбавка за ранг.

   Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду – безстроково.

Кваліфікаційні вимоги:

  • громадянство України;
  • вища педагогічна або юридична освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
  • стаж роботи за фахом в органах місцевого самоврядування або на державній службі на керівних посадах не менше 3  років або при необхідності (виходячи із виконання виконавчим органом основних завдань та функцій) стаж роботи на керівних посадах в інших сферах управління не менше 4 років;
  • вільне володіння державною мовою (розмовна та письмова).

Професійні вимоги:

Компоненти вимоги до знання, але не виключно:

  1. Конституції України;
  2. Сімейного кодексу України;
  3. Цивільного кодексу України;
  4. Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції», «Про органи і служби у справах дітей та спеціальні установи для дітей», «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування», «Про охорону дитинства»;
  5. Постанов Кабінету Міністрів України: «Питання діяльності органів опіки та піклування, пов’язаної із захистом прав дитини», «Про затвердження Положення про прийомну сім'ю», Про затвердження Положення про дитячий будинок сімейного типу, «Про затвердження Порядку провадження діяльності з усиновлення та здійснення нагляду за дотриманням прав усиновлених дітей».

   Технічні вміння: вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку та знання основ діловодства.

Вимоги до компетентностей:

  • робота з великими обсягами інформації;   
  • ініціативність та надання пропозицій, їх аргументація та презентація;                     
  • орієнтація на досягнення кінцевих результатів;
  • ефективна робота в команді та координація з іншими представниками влади і органів місцевого самоврядування;
  • здатність приймати зміни та змінюватись;
  • особиста відповідальність;
  • системність і самостійність в роботі;
  • орієнтація на обслуговування;
  • вміння працювати в стресових ситуаціях.

 

Особам, які претендують на зайняття вакантної посади, необхідно надати такі  документи:

•  заяву на участь у конкурсі (додаток 2, можна знайти за посиланням: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/246-2016-%D0%BF#n199 );

•  резюме (додаток 21, можна знайти за посиланням: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/246-2016-%D0%BF#n199 );

•  копію документа, який посвідчує особу (паспорт громадянина України);

•  копії документів про профільну освіту;

•  дві фотокартки розміром 4x6 см.

   Крім подання вищевказаних документів, на сайті Національного агентства з питань запобігання корупції необхідно заповнити електронну декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру) за минулий рік за формою, відповідно до Закону України «Про запобігання  корупції».

   Термін та адреса прийняття документів - протягом 30 календарних днів з дня публікації оголошення про проведення конкурсу, до 07.06.2020 р., з 09.00 до 16.00 в робочі дні за адресою: Тупичівська сільська рада, вул. Чернігівська, 75, с. Тупичів Городнянського району Чернігівської області, тел.: (04645)3-52-75.

   Учасники конкурсу обов’язково складають іспит на перевірку та оцінку знань Конституції України, законів України  «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про місцеве самоврядування в Україні»,  «Про запобігання корупції», а також законодавства з урахуванням специфіки функціональних обов’язків.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь