Тупичівська громада
Офіційний сайт
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

ОГОЛОШЕННЯ про конкурс на заміщення вакантної посади державного реєстратора Тупичівської сільської ради

Дата: 05.05.2021 09:50
Кількість переглядів: 347

 

Апарат виконавчого комітету Тупичівської сільської ради 05 травня 2021 року оголошує конкурс на заміщення вакантної посади державного реєстратора Тупичівської сільської ради

 

Вимоги до кандидатів на посаду державного реєстратора Тупичівської сільської ради:

 -наявність громадянства України;

- наявність вищої юридичної освіти за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;

-наявність стажу роботи  у сфері права не менше трьох років або на посаді державного реєстратора чи виконання функцій державного реєстратора не менше одного року;

-успішне проходження спеціальної перевірки діяльності державного реєстратора в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань в порядку здійснення контролю, визначеному Кабінетом Міністрів України (для осіб, які до призначення на посаду виконували функції державного реєстратора, перебуваючи у трудових відносинах з іншим суб’єктом державної реєстрації);

   - наявність Сертифікатів про підтвердження професійної компетентності у відповідних сферах державної реєстрації;

    -вільне володіння державною мовою;

    -володіння персональним комп’ютером в режимі користувача.

Перелік необхідних документів на участь у конкурсі:

  1. Заява про участь у конкурсі;
  2. Заява про надання згоди кандидата на обробку його персональних даних;
  3. Заповнена особова карта (форма П-2ДС);
  4. Фотокартки розміром – 2 шт. (4 х 6 см);
  5. Копія паспорта та ідентифікаційного номеру;
  6. Копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
  7.  Копія військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
  8.  Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік;
  9.  Довідка про допуск до державної таємниці (у разі наявності);
  10.  Попередження про обмеження, пов’язані з прийняттям на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби.

 

Документи від бажаючих взяти участь в конкурсі приймаються протягом 30 календарних днів з дня публікації повідомлення на сайті Тупичівської сільської ради (з 05.05.2021 року до 03.06.2021 року), за адресою: с. Тупичів, вул. Чернігівська. 75.

 

Телефон для довідок 04645-3-52-75


« повернутися

Код для вставки на сайт

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь