До уваги страхувальників!
ЗАЯВУ-РОЗРАХУНОК НА ФІНАНСУВАННЯ ДОПОМОГИ НА ПОХОВАННЯ
ЗАСТРАХОВАНОЇ ОСОБИ МОЖНА ПОДАТИ ЧЕРЕЗ ВЕБПОРТАЛ ЕЛЕКТРОННИХ
ПОСЛУГ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ
Статтею 23 Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне
страхування» №1105 визначено, що допомога на поховання застрахованої особи
призначається члену сім’ї померлого або особі, яка здійснила поховання, на підставі заяви,
документа, що посвідчує особу, та витягу з Державного реєстру актів цивільного стану
громадян про смерть або довідки про смерть.
Пенсійним фондом України доопрацьовано програмне забезпечення в частині
реалізації можливості подання даної заяви-розрахунку через електронний кабінет
страхувальника. Для цього в електронному кабінеті на вебпорталі необхідно обрати тип
заяви-розрахунку «Паперові документи» та тип додатку – «Додаток 3». Також можна
долучити додаткові документи, зокрема ті, що є підставою для призначення допомоги.
Водночас існує можливість подати заяву-розрахунок у паперовій формі до Сервісного
центру Головного управління Пенсійного фонду України за основним місцем обліку
страхувальника.
Допомога на поховання призначається не пізніше дня, що настає за днем звернення, і
виплачується не пізніше наступного робочого дня після отримання страхувальником
страхових коштів. Звернутись за призначенням даної страхової виплати необхідно в термін
не пізніше шести календарних місяців з дня смерті застрахованої особи. Розмір допомоги
становить 4100,0 грн.
Коментарі:
Ваш коментар може бути першим :)