Тупичівська громада
Офіційний сайт
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Електронні сервіси Пенсійного фонду України

Дата: 07.09.2023 10:38
Кількість переглядів: 36

В умовах сьогодення все більшої популярності набувають електронні сервіси Пенсійного фонду України.
На вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua застраховані особи та пенсіонери мають можливість скористатись значною кількістю послуг, які надаються онлайн:
 отримувати дані персональної електронної облікової картки застрахованої особи та інші відомості з Реєстру застрахованих осіб (інформація про заробітну плату, дохід, грошове забезпечення, сплачені страхові внески, набутий страховий стаж);
 мати доступ до наявних відомостей своєї електронної трудової книжки;
 мати доступ до своєї електронної пенсійної справи (пенсіонеру);
 записатися на прийом до органів ПФУ;
 подати заяву на призначення/перерахунок пенсії, житлової субсидії або пільги, страхових виплат;
 отримати довідки з QR-кодом;
 переглянути сформований е-лікарняний;
 подати заяву на оформлення пенсійного посвідчення;
 надіслати дані для внесення змін до пенсійної справи;
 подати анкету для внесення змін до Реєстру застрахованих осіб;
 подати звернення (питання, пропозицію, скаргу, клопотання) та переглянути стан їх опрацювання;
 одержувати повідомлення від Пенсійного фонду України;
 укласти договір добровільної сплати страхових внесків;
 зробити благодійну пожертву.
В особистому кабінеті вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України реалізовано сервіс «Пенсійний калькулятор», за допомогою якого можна порахувати орієнтовний розмір майбутньої пенсії. 
Крім того функціонують :
 «Кабінет страхувальника», який стане у нагоді юридичним та фізичним особам-підприємцям. Через «Кабінет страхувальника» можна отримати інформацію стосовно електронних довідок про трудовий та
страховий стаж працівників для розрахунку суми виплати за час тимчасової непрацездатності, переглянути листки непрацездатності та подати заяву-розрахунок щодо сплати коштів за рахунок Пенсійного фонду України за листками непрацездатності, подати відомості про трудову діяльність, подати звернення (питання, пропозицію, скаргу, клопотання) і переглядати стан їх опрацювання.
 «Кабінет для підприємств - управителів, об’єднань та виконавців комунальних послуг» - для подання інформації, необхідної дляпризначення та розрахунку житлових субсидій та пільг.

 «Електронний кабінет для Центрів надання адміністративних послуг (ЦНАП)» - для прийому заяв на призначення житлово- комунальних субсидій та пільг.
Увійти до особистого кабінету вебпорталу можна за допомогою Дія.Підпис, кваліфікованого електронного підпису (КЕП) або засобами Інтегрованої системи електронної ідентифікації ID.GOV.UA, зокрема, з використанням технологій Bank ID.
Доступ до електронних сервісів можна отримати як зі стаціонарних комп’ютерів, так і з мобільних телефонів, завантаживши застосунок «Пенсійний фонд».

Графіки прийому на вересень 



Коментарі:

Ваш коментар може бути першим :)

Додати коментар


« повернутися

Коментування статті/новини

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь