Тупичівська громада
Офіційний сайт
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Початок місяця - час передавати показання газового лічильника!

Дата: 30.10.2023 09:16
Кількість переглядів: 88

Звертаємо увагу, що з листопада місяця споживачам «Чернігівгазу» показання газового лічильника необхідно передавати за допомогою нових сервісів ГК «Нафтогаз».

Відповідно до кодексу ГРМ подавати показники потрібно з 1 по 5 число кожного місяця. Компанія пішла на зустріч споживачам та відкрила сервіси з 28 числа цього місяця. У споживачів буде на декілька днів більше, щоб зробити це вчасно.

Показання газового лічильника можна передавати через:

  • чат-боти у Viber та Telegram.

Для цього необхідно у стрічці пошуку ввести слово GASUA. Після цього ввести особовий рахунок ГК «Нафтогаз України», що складається з 9 цифр.

  • Через NaftogazGasSupply у Facebook Messenger;
  • на сайті gas.ua без реєстрації за спрощеною процедурою https://gas.ua/uk/indicators, а саме:
  1. в головному меню натиснути розділ «Передача показань»;
  2. ввести 9 цифр особового рахунку ГПК «Нафтогаз України» і перші три літери прізвища власника рахунка та клікнути на «Відправити».
  3. Після цього у віконці «Форма передачі» ввести поточні показання та номер телефону та натисніти кнопку «Відправити»;

Щоб впевнитись, що ваші показання були зафіксовано - очікуйте повідомлення на екрані «Показання прийняті успішно».

  • за допомогою SMS-повідомлення на номер 4647;
  • Контакт-центр ГПК «Нафтогаз України» за номерами:

066-300-2-888 (Vodafone);

• 098-300-2-888 (Kyivstar);

• 093-300-2-888 (Lifecell).

 

Наголошуємо: будь-які інші платформи обліку не є коректними та працювати не будуть.

 

А чому змінилися сервіси для передачі показань?

24 жовтня АТ «Чернігівгаз» перейшло під управління Групи Нафтогаз відповідно до рішення Уряду задля стабілізації ситуації в енергетичній сфері. У зв’язку з переходом під державне управління до послуг наших споживачів тепер платформи gas.ua. Фахівці Контакт-центру та у наших Центрів обслуговування клієнтів допомагають клієнтам зареєструватися на нових платформах: у чат-ботах у Viber, Telegram чи особистому кабінеті (на вибір клієнта). І, звичайно, приймають показання.



Коментарі:

Ваш коментар може бути першим :)

Додати коментар


« повернутися

Коментування статті/новини

Код для вставки на сайт

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь